سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
خطیب جمعه تهران با اشاره به رفتار کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید در انتخابات پیش رو شاهد رقابت اسلامی، نقد منصفانه و شعارهای واقع بینانه از سوی کاندیداها باشیم.
منبع: فارس

[ جمعه 92/1/30 ] [ 6:36 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
محسن رضایی کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه اگر توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت نشوید، چه عکس‌العملی نشان خواهید داد، پاسخ داد.
منبع: فارس

[ جمعه 92/1/30 ] [ 1:45 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
در دولت‌های نهم و دهم رفتار مانند دولت‌های گذشته است. به‌هرحال هر دولتی در تشخیص قوانینی که برای اجرا به او ابلاغ می‌شود مختار است و می‌تواند بر اساس تشخیص خود قوانین را اجرا کند
منبع: همشهری

[ جمعه 92/1/30 ] [ 1:42 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
علی عزم مجلس بر بازگرداندن آقازاده‌های شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های خارج به کشورهمچنان فرزندان مسئولان که برای تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده‌اند برای بازگشت به کشور مقاومت می‌کنند.

[ جمعه 92/1/30 ] [ 1:40 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]

به گزارش گروه سیاسی «تیتر یک» ;گفته شده بود که یک نامه حاوی مواد مشکوک به باراک اوباما در کاخ سفید پست شده، اما در یک مرکز کنترل بسته‌های پستی در خارج از کاخ سفید شناسایی شده بود .

آزمایش‌های اولیه به روی نامه‌های ارسالی نشان داده اند که آنها حاوی ماده سمی رایسین بوده اند.

نامه دیگری حاوی همین ماده سمی به سناتور راجر ویکر فرستاده شده بود که باعث شد بخش‌هایی از دو ساختمان سنای آمریکا مدتی تعطیل شوند.

اف بی آی اعلام کرده است که نشانه ای از رابطه میان این نامه‌ها و انفجارهای بوستون نمی بیند.

هر دو نامه از آدرسی در شهر منفیس ایالت تنسی ارسال شده بود و تاریخ روی پاکت نیز هشتم آوریل بوده است.

رسانه‌های آمریکا به نقل از منابع امنیتی گزارش کرده اند که در این نامه نوشته شده: "مشاهده خطا و آشکار نکردن آن، مانند این است که همدست صامتی شوی در ادامه وقوع آن."

نویسنده سپس حروف اول نام و نام خانودگی خود را آورده و نوشته که پیام را تایید می‌کند.

اف بی آی همچنین گفته آقای کرتیس نامه سمی سومی را نیز به یک مقام دادگستری در می سی سی پی ارسال کرده است.

اثر سمی رایسین هزار برابر بیشتر از سیانور است.این سم از طریق استشمام، خوردن و یا تزریق عمل می کند.

فردی که متهم است نامه‌های حاوی ماده کشنده رایسین را به باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا و یک سناتور آمریکایی فرستاده، دستگیر شده است.

گفته می‌شود مظنون، پال کویین کرتیس است که 45 سال داشته و ساکن ایالت می‌ سی‌ سی‌ پی است.

 

 


[ جمعه 92/1/30 ] [ 1:40 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
خبرگزاری رویترز با پوشش مراسم روز ارتش درایران، اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران با رزمایش های متوالی، اعلام پیشرفت های جدید در حوزه فناوری نظامی، به تهدیدات اسرائیل پاسخ داده است.
منبع: شبکه خبر

[ جمعه 92/1/30 ] [ 1:39 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
عصر روز پنجشنبه اسفندیار رحیم مشایی با وجود پیش بینی هایی که در باره حضور او در جشن استادیوم آزادی می شد به قطعه هنرمندان رفت و بر سر خاک عسل بدیعی حاضر شد.
منبع: مهر

[ جمعه 92/1/30 ] [ 1:39 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
رییس‌جمهور با اشاره به این‌که 140 میلیون نفر سفر در ایام نوروز انجام شد، اظهار کرد: دستاورد سفرهای نوروزی امسال افزایش همبستگی ملت، یاس دشمنان ایران و درخشندگی هر چه بیشتر ایران بود و ان‌شاءالله امسال سال حماسه‌های پی در پی ملت ایران خواهد بود.
منبع: ایسنا

[ جمعه 92/1/30 ] [ 1:38 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
بی بی سی: «این میتینگ در حقیقت یک نمایش چند منظوره است و یک زور آزمایی عمومی و نمایش قدرتی ایست از سوی احمدی نژاد که پیام های متفاوتی را در بر دارد.»

[ پنج شنبه 92/1/29 ] [ 8:15 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
انفجار در یک کارخانه تولید کننده کودهای شیمیایی در شمال ویکو (Waco) در ایالت تگزاس آمریکا بیش از 70کشته و 100 زخمی به جا گذاشت.

[ پنج شنبه 92/1/29 ] [ 8:14 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 119
کل بازدیدها: 1044135
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون